Çağrı merkezinizle etkili iletişimi ve vatandaş memnuniyetini garantileyin. Akıllı yönlendirme, otomatik yanıtlar ve vatandaş talep geçmişi erişimi sayesinde ekibiniz her zaman hazır.
Ücretsiz Demo
CreaCity Çağrı Merkezi Modülü, belediyelerin ve kamu kurumlarının vatandaşla iletişimini dijital dünyaya taşıyan güçlü bir santral çözümüdür. IP tabanlı altyapısı sayesinde donanım maliyetlerini ortadan kaldırır, tam entegre çalışma imkânı sunar.
IVR sistemleriyle otomatik karşılama, çağrı kayıtlarıyla şeffaf takip, kuyruk yönetimiyle verimli yönlendirme ve esnek API desteğiyle tüm sistemlerle uyum sağlar.
Masaüstü ve mobil uygulama, detaylı kullanıcı yetkilendirme, bekleme müziği, zaman bazlı senaryolar ve otomatik anket gibi gibi birçok özelliği ile çağrılar artık kontrolünüzde!
Akıllı yönlendirme, hızlı geri dönüş ve kesintisiz iletişim ile CreaCity, belediyenizin vatandaşla güçlü bağ kurmasını sağlar.
Kurum içine lisanssız ve ücretsiz olarak kurulan IP tabanlı altyapı sayesinde dışa bağımlılığınızı azaltın.
Mobil ve masaüstü uygulamalar ile entegre çalışarak tam kontrol sağlar.
Çok katılımcılı görüşmeler için şifreli ve güvenli sanal toplantı odaları oluşturun.
Hazır listeleri arayıp, başarılı çağrıları yönlendiren ve başarısızları tekrar deneyen akıllı sistem.
Çağrı yanıtlanamadığında ya da meşgulse otomatik SMS/e-posta gönderimi yapılır.
CreaCity dışında da kendi yazılım sistemlerinize kolayca bağlayın, otomasyon senaryoları kurun.
Karşılama mesajı, tuşla yönlendirme ve mesai saatine göre farklı senaryolar tanımlayın.
Çağrıları bekletmeden sıraya alır, bilgilendirici anonslarla süreç yönetimini destekler.
Her personel için ayrı yetkiler tanımlayarak esnek kontrol alanları oluşturun.
Dış operatör hatları ve GSM destekli yapısı sayesinde karma bağlantılar sağlar.
Çağrı bekleme süresince özel müzik veya bilgilendirici sesler yayınlayın.
Mesai saatine göre otomatik yönlendirme, mesaj bırakma veya kapatma işlemleri yapın.
CreaCity, çağrı merkezi süreçlerinizi sadece yönetmekle kalmaz, aynı zamanda analiz eder ve geliştirir. IVR sistemleri, çağrı geçmişi ve akıllı yönlendirme altyapısı sayesinde vatandaşla iletişim kesintisiz ve verimli hale gelir.
Yöneticilere özel geliştirilen performans ve yoğunluk raporları ile hangi saatlerde ne tür talepler geliyor, hangi birimler yoğun çalışıyor gibi sorulara kolayca yanıt bulabilirsiniz. Bu da karar alma süreçlerini hızlandırır, hizmet kalitesini artırır.